Pro nemocnice
Nabízíme komplexní řešení pro nemocnice, které automatizuje klíčové procesy, včetně plateb poplatků, registrace pacientů a navigace v areálu nemocnice. Systém zahrnuje samoobslužné platební automaty pro hotovostní i bezhotovostní úhrady za různé úkony, jako jsou e-shop, lékárny a další poplatky. Dále nabízí volitelný donační systém pro podporu jednotlivých oddělení nemocnice, registraci pacientů s možností ztotožnění pomocí ID dokladu a vyvolávací systém s notifikacemi. K dispozici je také volitelná registrace návštěv včetně tisku návštěvnické vizitky. Řešení lze rozšířit o systém pro sdělování informací a reklamní systém.
Platební řešení, samoobslužný platební automat
Platební automat umožňuje pacientům uhradit poplatky za ošetření a různé služby nebo produkty nemocnice jak hotovostně, tak bezhotovostně. Po provedení platby automat zákazníkovi vytiskne účtenku. Volitelně lze do systému integrovat i možnost darování finančních prostředků jednotlivým oddělením nemocnice.
Registrace pacientů a návštěv, vyvolávací systém
Ordinace objedná pacienta a zašle mu pozvánku s informacemi o lokaci, čase návštěvy a unikátním QR kódem pro rychlé odbavení. Pacient se dostaví do nemocnice, provede check-in na samoobslužném kiosku a čeká na vyvolání. Vyvolávací obrazovka zobrazuje anonymně pořadová čísla, přičemž pacient si může volitelně vytisknout pořadový lístek. Součástí check-inu mohou být dotazy na zdravotní stav pacienta a připomenutí, co je třeba mít s sebou, včetně informací o následných krocích, jako je například postup při odběru krve. Ordinace je informována o přítomnosti pacienta, vidí seznam čekajících a může pacienta vyvolat.
Řešení lze rozšířit o automatizovanou recepci pro návštěvy, mediky nebo lékaře, která poskytuje služby virtuální recepce s možností ztotožnění a tisku návštěvnické vizitky. Součástí systému je také správa budov a prostor, včetně řízení přístupu. Řešení lze využít jako navigační systém v rozsáhlých areálech či budovách, případně pro kontrolu přístupu do speciálních prostor nebo zón.
Klíčové komponenty řešení
- platební automat – poskytuje
- QR kód skener
- ID skener
- platební terminál
- termická nebo štítková tiskárna
- volitelně jiné periferie (př. wifi AP pro pacienty) a zařízení viz portfolio
- samoobslužný software nemocnice
- centrální portál návštěv (cloud) – poskytuje
- zabezpečené webové multijazykové prostředí
- správu uživatelů
- přístup do areálu (budovy, prostory, ordinace)
- propojení na interní docházkový a informační nemocnice
- statistiky, logování všech operací, data pro monitoring
- notifikace vybranými komunikačními kanály
- frontend a backend software – poskytuje
- intuitivní multijazykové prostředí
- registrace, check-in/out pacientů, návštěv
- platební a darovací rozhraní
- certifikovanou platební aplikaci CashMachine, která zajišťuje procesy jako je skenování, platba, ztotožnění, tisk, otevření schránek atp.
- integrace na systémy 3. stran (IS nemocnice)
- reklamní systém – poskytuje
- průmyslové digital signage obrazovky pro zobrazování reklam
- zabezpečené webové prostředí pro správu reklamních ploch, setů a obsahu
- centrální portál návštěv (cloud) – poskytuje
Ovládání zákazníkem je intuitivní a snadné skrze dotykovou obrazovku (volitelně pomocí mobilní aplikace).
Klíčové vlastnosti
- Autonomní provoz: Systém je plně autonomní, funguje bez potřeby personálu a je dostupný 24/7.
- Flexibilní design: Nemocniční automaty a software jsou dostupné v různých variantách, aby vyhovovaly různým potřebám.
- Integrace s interními systémy: Systém lze integrovat s dalšími interními informačními systémy nemocnice, včetně přístupových systémů budovy, vydávání vstupních kódů nebo karet a ovládání turniketů.
- Předregistrace pacientů: Pacienti se mohou předem registrovat online nebo až v místě, a využít check-in přes samoobslužné kiosky nebo mobilní zařízení.
- Snadné ovládání: Ovládání systému je intuitivní a jednoduché, jak pro pacienty, kteří používají dotykovou obrazovku nebo mobilní aplikaci, tak pro provozovatele, lékaře nebo mediky, kteří mají nebo mohou získat přístup ke cloudovému řešení.
Případy použití
- Řešení je vhodné pro všechny typy zdravotnických provozů, jako jsou právě nemocnice nebo také polikliniky atp. Díky modulárnímu designu umožňuje nemocnicím vybrat a implementovat jen ty funkce, které nejlépe vyhovují jejich potřebám. Navíc lze řešení zavádět postupně, krok za krokem, podle jednotlivých služeb.
- Recepční kiosek nabízí variabilní použití pro různé prostředí, jako je návštěva nemocnice, registrace pacienta, check-in lékaře nebo medika. Systém může poskytovat seznam oddělení v budově/areálu s možností navigace nebo komunikace s konkrétním oddělením.
- Kiosek pro zaměstnance umožňuje vydávání vstupních karet nebo vizitek, sběr souhlasů s podmínkami nemocnice, školením nebo sdělením zpětné vazby. Kiosek umožňuje vydání náhradní vstupní karty nebo její prodloužení.