CZECH KIOSK

CZECH KIOSK | czech-kiosk.cz


Pro nemocnice

Nabízíme komplexní řešení pro nemocnice, které automatizuje klíčové procesy, včetně plateb poplatků, registrace pacientů a navigace v areálu nemocnice. Systém zahrnuje samoobslužné platební automaty pro hotovostní i bezhotovostní úhrady za různé úkony, jako jsou e-shop, lékárny a další poplatky. Dále nabízí volitelný donační systém pro podporu jednotlivých oddělení nemocnice, registraci pacientů s možností ztotožnění pomocí ID dokladu a vyvolávací systém s notifikacemi. K dispozici je také volitelná registrace návštěv včetně tisku návštěvnické vizitky. Řešení lze rozšířit o systém pro sdělování informací a reklamní systém.

Platební řešení, samoobslužný platební automat

Platební automat umožňuje pacientům uhradit poplatky za ošetření a různé služby nebo produkty nemocnice jak hotovostně, tak bezhotovostně. Po provedení platby automat zákazníkovi vytiskne účtenku. Volitelně lze do systému integrovat i možnost darování finančních prostředků jednotlivým oddělením nemocnice.

Registrace pacientů a návštěv, vyvolávací systém

Ordinace objedná pacienta a zašle mu pozvánku s informacemi o lokaci, čase návštěvy a unikátním QR kódem pro rychlé odbavení. Pacient se dostaví do nemocnice, provede check-in na samoobslužném kiosku a čeká na vyvolání. Vyvolávací obrazovka zobrazuje anonymně pořadová čísla, přičemž pacient si může volitelně vytisknout pořadový lístek. Součástí check-inu mohou být dotazy na zdravotní stav pacienta a připomenutí, co je třeba mít s sebou, včetně informací o následných krocích, jako je například postup při odběru krve. Ordinace je informována o přítomnosti pacienta, vidí seznam čekajících a může pacienta vyvolat.

Řešení lze rozšířit o automatizovanou recepci pro návštěvy, mediky nebo lékaře, která poskytuje služby virtuální recepce s možností ztotožnění a tisku návštěvnické vizitky. Součástí systému je také správa budov a prostor, včetně řízení přístupu. Řešení lze využít jako navigační systém v rozsáhlých areálech či budovách, případně pro kontrolu přístupu do speciálních prostor nebo zón.

Klíčové komponenty řešení

  • platební automat – poskytuje
    • QR kód skener
    • ID skener
    • platební terminál
    • termická nebo štítková tiskárna
    • volitelně jiné periferie (př. wifi AP pro pacienty) a zařízení viz portfolio
  • samoobslužný software nemocnice
    • centrální portál návštěv (cloud) – poskytuje
      • zabezpečené webové multijazykové prostředí
      • správu uživatelů
      • přístup do areálu (budovy, prostory, ordinace)
      • propojení na interní docházkový a informační nemocnice
      • statistiky, logování všech operací, data pro monitoring
      • notifikace vybranými komunikačními kanály
    • frontend a backend software – poskytuje
      • intuitivní multijazykové prostředí
      • registrace, check-in/out pacientů, návštěv
      • platební a darovací rozhraní
      • certifikovanou platební aplikaci CashMachine, která zajišťuje procesy jako je skenování, platba, ztotožnění, tisk, otevření schránek atp.
    • integrace na systémy 3. stran (IS nemocnice)
    • reklamní systém – poskytuje
      • průmyslové digital signage obrazovky pro zobrazování reklam
      • zabezpečené webové prostředí pro správu reklamních ploch, setů a obsahu

Ovládání zákazníkem je intuitivní a snadné skrze dotykovou obrazovku (volitelně pomocí mobilní aplikace).

Klíčové vlastnosti

  1. Autonomní provoz: Systém je plně autonomní, funguje bez potřeby personálu a je dostupný 24/7.
  2. Flexibilní design: Nemocniční automaty a software jsou dostupné v různých variantách, aby vyhovovaly různým potřebám.
  3. Integrace s interními systémy: Systém lze integrovat s dalšími interními informačními systémy nemocnice, včetně přístupových systémů budovy, vydávání vstupních kódů nebo karet a ovládání turniketů.
  4. Předregistrace pacientů: Pacienti se mohou předem registrovat online nebo až v místě, a využít check-in přes samoobslužné kiosky nebo mobilní zařízení.
  5. Snadné ovládání: Ovládání systému je intuitivní a jednoduché, jak pro pacienty, kteří používají dotykovou obrazovku nebo mobilní aplikaci, tak pro provozovatele, lékaře nebo mediky, kteří mají nebo mohou získat přístup ke cloudovému řešení.

Případy použití

  1. Řešení je vhodné pro všechny typy zdravotnických provozů, jako jsou právě nemocnice nebo také polikliniky atp. Díky modulárnímu designu umožňuje nemocnicím vybrat a implementovat jen ty funkce, které nejlépe vyhovují jejich potřebám. Navíc lze řešení zavádět postupně, krok za krokem, podle jednotlivých služeb.
  2. Recepční kiosek nabízí variabilní použití pro různé prostředí, jako je návštěva nemocnice, registrace pacienta, check-in lékaře nebo medika. Systém může poskytovat seznam oddělení v budově/areálu s možností navigace nebo komunikace s konkrétním oddělením.
  3. Kiosek pro zaměstnance umožňuje vydávání vstupních karet nebo vizitek, sběr souhlasů s podmínkami nemocnice, školením nebo sdělením zpětné vazby. Kiosek umožňuje vydání náhradní vstupní karty nebo její prodloužení.

CZECH KIOSK s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10

www.czech-kiosk.cz, sales@czech-kiosk.cz, +420 222 764 624