CZECH KIOSK

CZECH KIOSK | czech-kiosk.cz


Pro gastro

Komplexní systém samoobslužné restaurace nebo bistra umožňuje zákazníkům bezobslužně a snadno objednat pokrmy. Automat zobrazuje položky z rezervačního systému. Během objednávky jsou nabídnuty související položky, případně menu. Po úhradě objednávky ji systém předá do kuchyně a vypíše na vyvolávací systém. Stav objednávky lze obsluhou snadno měnit. Systém poskytuje přehled plateb a prodeje. Systém informuje zákazníky o stavu objednávky. Pokrmy jsou následně vydávány pracovníky gastro provozu na výdejních pultech. Volitelně lze pokrmy uložit do výdejních boxů s možností chlazení nebo vytápění, což zajišťuje, že pokrmy zůstanou ve správné teplotě až do vyzvednutí zákazníkem.

Průběh procesu vydání pokrmu

  • Provozovatel spravuje nabízené pokrmy v gastro systému pro správu obsahu.
  • Zákazník na domovské obrazovce samoobslužného automatu vybere, zda chce pokrm ZDE/S SEBOU.
  • Následně zvolí kategorii, volitelně pod-kategorii.
  • K výběru pokrmů se zobrazují související položky (př. přílohy).
  • Volitelně lze pokrmy seskupovat do menu.
  • Platba probíhá bezhotovostně na integrovaném platebním terminálu.
  • Po úhradě je volitelně tisknuta stvrzenka s vyvolávacím číslem.

Klíčové komponenty řešení

  • automat nebo kiosek – poskytuje
    • QR kód skener
    • bezhotovostní platební terminál
    • termickou stvrzenkovou tiskárnu
  • samoobslužný gastro software
    • centrální portál (cloud) – poskytuje
      • správa uživatelů
      • správa prodejního menu
      • správa související položky např. přílohy
      • správa menu (volitelně)
      • seznam plateb
      • seznam objednávek a vyvolávacích čísel – možnost změny stavu
      • systém zobrazuje objednávky do „kuchyně“
      • vyvolávací číslo je zobrazeno na vyvolávacích obrazovkách, kde zákazník může sledovat stav své objednávky – připravuje se, připraveno
      • reklamní systém volitelně zobrazuje reklamy v procesu objednávky nebo samostatně na reklamních plochách
    • frontend a backend objednávkového kiosku nebo platebního automatu – poskytuje
      • intuitivní multijazykové prostředí, které provede zákazníky procesem objednávky pokrmů
      • certifikovanou platební aplikaci CashMachine, která zajišťuje procesy jako je skenování QR kódu objednávky, platbu a tisk
      • Volitelně aplikace pro mobilní zařízení zákazníků
    • integrace na systémy 3. stran (př. gastro systémy, log systémy, smart boxy)
    • reklamní systém – poskytuje
      • průmyslové digital signage obrazovky pro zobrazování reklam
      • zabezpečené webové prostředí pro správu reklamních ploch, setů a obsahu

Klíčové vlastnosti

  1. Autonomní provoz: Systém funguje bez personálu a je dostupný 24/7.
  2. Flexibilní design: automaty a software jsou k dispozici v různých formách.
  3. Integrace se systémy: Systém se integruje s dalšími IS /ERP/ provozovatele dle specifikace v projektu
  4. Ovládání řešení: Ovládání zákazníkem i provozovatelem je intuitivní a snadné. Zákazník používá dotykovou obrazovku volitelně pomocí mobilní aplikace. Provozovatel má navíc k dispozici cloud řešení.

Případy použití

  • Široké použití v gastro provozech a jídelnách:
    • Provozovny typu McDonald’s
    • Čínské bistro.
    • Závodní jídelny
    • Catheringové provozy

CZECH KIOSK s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10

www.czech-kiosk.cz, sales@czech-kiosk.cz, +420 222 764 624