Virtuální recepce
Nabízíme komplexní řešení pro virtuální recepce, které zajistí proces samostatného odbavení návštěv v budovách, objektech a vlastně kdekoliv, kde je třeba. Celé řešení je navrženo tak, aby zefektivnilo správu návštěv a snížilo potřebu přítomnosti recepčního personálu v místě. Systém je vysoce přizpůsobitelný a vhodný pro různé scénáře, od malých a středních podniků (SME) až po velké budovy s více nájemníky. Pro návštěvy je standardně připraven recepční kiosek s uvítací obrazovkou nebo mobilní aplikací s procesy příchod a odchod.
Příchod (check-in návštevy)
- Samoobslužná registrace před příchodem nebo až na místě.
- Možnost rychlého check-in pomocí QR kódu.
- Ztotožnění návštěvy. Možnost VIP nebo blacklist výjimek.
- Zajištění souhlasů s podmínkami vstupu, GDPR a s podpis hosta.
- Volitelně školení návštěv.
- Napojení na vstupní a výstupní systémy.
- Notifikace navštíveného sms/emailem.
Odchod (check-out návštevy)
Návštěvník jednoduše vrátí vstupní kartu do výstupního zařízení a/nebo použije check-out recepčním kiosku pro opuštění navštívených prostor. Systém zaznamená odchod návštěvníka a aktualizuje informace v centrální databázi provozovatele. Vstupní karty, pin, vjezdová brána atp. jsou v rámci check-out návštěvy automaticky zablokovány a přístupová práva jsou odebrána. Návštěvníkovi může být odeslána notifikace (SMS nebo email) s potvrzením úspěšného ukončení návštěvy.
Klíčové komponenty řešení
- automat nebo kiosek – poskytuje
- QR kód skener
- ID skener
- výdejník a čtečka/enkodér karet
- volitelně jiné periferie (př. wifi AP pro zákazníky) a zařízení viz portfolio
- samoobslužný software virtuální recepce
- centrální portál (cloud) – poskytuje
- zabezpečené webové multijazykové prostředí
- správu uživatelů, budov, prostor, nájemníků, kontaktních a osob návštěv
- proces vytvoření pozvánek a sledování návštěv
- propojení na moduly e-recepce – vstupní/docházkové systémy, turnikety, výtahy, ..
- logování všech operací, data pro monitoring
- notifikace vybranými komunikačními kanály
- frontend a backend smart boxu – poskytuje
- intuitivní multijazykové prostředí, které provede zákazníky procesem příchodu a odchodu
- certifikovanou platební aplikaci CashMachine, která zajišťuje procesy jako je skenování, platba, ztotožnění, tisk, umožnění vstupu atp.
- integrace na systémy 3. stran (př. zámkové systémy, log systémy, smart boxy)
- reklamní systém – poskytuje
- průmyslové digital signage obrazovky pro zobrazování reklam
- zabezpečené webové prostředí pro správu reklamních ploch, setů a obsahu
- centrální portál (cloud) – poskytuje
Klíčové vlastnosti
- Autonomní provoz: Systém funguje bez personálu a je dostupný 24/7.
- Flexibilní design: recepční automaty a software jsou k dispozici v různých formách.
- Integrace s přístupovými systémy: Systém se integruje s přístupovými systémy budovy/provozovatele, vydává vstupní kódy nebo karty a ovládá turnikety a úložná zařízení.
- Předregistrace návštěvníků: Návštěvníci se mohou předem registrovat online, a na místě je dostupný check-in přes kiosky nebo mobilní zařízení.
- Ovládání řešení: Ovládání zákazníkem i provozovatelem je intuitivní a snadné. Zákazník používá dotykovou obrazovku volitelně pomocí mobilní aplikace. Provozovatel má navíc k dispozici cloud řešení.
Případy použití
- SME recepční kiosek pro variabilní use case (návštěva společnosti nebo veřejné instituce, recepce fitness, wellness, sportovního areálu atp.):
- Samoobslužná registrace předem nebo na místě.
- Možnost rychlého check-in pomocí QR kódu.
- Notifikace navštíveného sms/emailem.
- Korporátní recepční kiosek:
- Komunikace s recepčním na dálku, integrace s MS Teams.
- Navigace návštěvníků po budově pomocí map.
- Multi-tenant recepční kiosek:
- Seznam firem v budově, možnost výběru a komunikace s konkrétní firmou.
- Víceúrovňová navigace návštěvníků po areálu.
- Kiosek pro zaměstnance – vydávání karet:
- Samoobslužný check-in pro zaměstnance z jiných poboček.
- Vydávání RFID karet po autorizaci QR kódem nebo přihlášením do systému organizace.
- Kiosek pro výměnu karet zaměstnanců:
- Vydání náhradní RFID karty v případě zapomenutí původní karty.
- Automatické blokování zapomenuté karty a následná správa přístupových práv.
- Kiosek pro biometrickou registraci zaměstnanců:
- Samoobslužný proces biometrické registrace po přihlášení do systému organizace.