Správa vstupních dveří hotelu
Pro přístup k interiérové samoobslužné recepci je nutné překonat vstupní dveře hotelu. Ty jsou z pravidla opatřeny čtečkou hotelových karet a klávesnicí pro zadání vstupního PIN. Volitelně lze vstupní panel opatřit dalšími periferiemi jako je zařízení pro audio-video komunikaci, BAR/QR skener, zvonek atp. Přístupové komponenty vstupního panelu, buď obsahují vlastní databázi PINů a komunikační managovatelné rozhraní, v takovém případě rozhodují o vstupu do hotelu ony, nebo neobsahují databázi a rozhraní, a ony i vstup jsou spravovány kioskem případně miniPC.
PIN je vystaven pracovníky hotelu nebo robotem chytrého hotelu. PIN je platný po dobu rezervace hosta v hotelu (check-in – check-out den). PIN lze vygenerovat nezávisle i v řídícím systému hotelu nebo v kiosku a to nejen pro hosty, ale pro kohokoliv. Přístupy skrze vstupní panel jsou logovány.
Pomocí řídícího systému hotelu lze ovládat více vstupních panelů, které nemusí být v jednom hotelu/adrese, ale kdekoliv na světě. Maximální kapacita funkčních PIN v jeden okamžik je obvykle 10.000ks na jedno zařízení. Design a možnosti zapojení vstupního panelu Vám rádi představíme. Doporučujeme 2N periferie.