Chytrý hotel a online check-in
Pre-checkin / online check-in před příjezdem do hotelu
Chytré hotely umožňují svým návštěvníkům udělat check-in již před cestou nebo během své cesty do hotelu. Po vytvoření rezervace (libovolný způsobem) je hostovi zaslán odkaz na online checkin hotelu nebo mobilní aplikaci hotelu s funkcí check-in. Host se identifikuje svou rezervací a přijmením, vyplní své údaje, souhlasí s podmínkami hotelu a podepíše se na obrazovce.
Proces online check-in po vyplnění patřičných údajů všech hostů v rezervaci předá pokyn k platbě PMS nebo integrované platební bráně (př. Pays). Po provedení platby je host přesměrován na děkovací stránku s odkazem ke stažení „zámkové“ aplikace, disponuje-li hotel zámky k pokojům, které lze otevřít mobilním zařízením hosta.
Řešení pro chytrý hotel umožňuje hostům snadno objednat služby hotelu. Recepčním poskytuje možnost spravovat požadavky hostů, vygerovat platební linky k požadovaným službám a sledovat aktuální přehledy o dění v hotelu. Managementu nabízí kromě přehledů a statistik i nastavení eskalačních procesů. Chytrý hotel lze propojit s building management systémem a spravovat tak teplotu v pokojích a nastavovat a sledovat mnoho dalších událostí.
Mobilní klíč k pokoji hosta
Aplikace online check-in zajistí vygenerování mobilního klíče hosta, který bude funkční po dobu rezervace (check-in až check-out). K používání mobilního klíče potřebuje mít host instalovanou funkční aplikaci ve svém mobilním zařízení s registrovaným e-mailem/telefonem, který uvedl u hlavního hosta v rámci vypnění procesu online check-in. Vystavení mobilního klíče je možné rovněž provést manuálně v řídícím systému chytrého hotelu pracovníky hotelu.
Stále doporučujeme používat hotelové klíče/karty, neboť né každý host disponuje mobilním telefonem a pokud se hostovi jeho zařízení vybije, stále může odemknout pokoj klíčem. Ten si může host kdykolv sám vystavit na samoobslužné recepci současně s ověřením dokladů totožnosti.