CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE logo

CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE | www.czmi.cz


Samoobslužný check-in a check-out pro hotely

Vyvinuli jsme řešení pro hotely a penziony - samoobslužný check-in a check-out. Produkt funguje jako samostatná nebo přidružená samoobslužná recepce pro hotelové hosty. Jedinou podmínkou využití našeho řešení je existence kompatibilních dveřních zámků (Assa Abloy, Salto, Onity, Dormakaba, Cisa, eRozeta..). Naše řešení dodáme se základním rezervačním systémem nebo propojíme s vašim hotelovým PMS (například Protel, Hores, HotelTime, Previo, Opera, Fidelio, Cloudbeds, ..).

Jak probíhá check-in z pohledu hosta

  1. Host si standardně vytvoří svou rezervaci a přijede do hotelu
    (volitelně systém řeší i vpuštění za vstupní dveře samoobslužného hotelu nebo vytvoření rezervaci v místě)
  2. Potvrdí svou rezervaci / check-in na samoobslužném automatu
    (pomocí údajů získaných při rezervaci)
  3. Uskuteční platbu kartou nebo hotově dle modelu kiosku
    (pokud již host nezaplatil při rezervaci, lze řešit i složení depozita)
  4. Vytiskne si účtenku včetně EET a hotelový průkaz
    (volitelně kontrakt včetně podpisu hosta)
  5. Obdrží naprogramovaný klíč/RFID kartu ke svému pokoji
    (karta je ihned funkční a host může vstoupit do hotelu)
  6. Automat zapíše do hotelových systémů informace o check-in
    (včetně počtu vydaných karet, jejich identifikaci atp.)

Check-out z pohledu hosta

  1. Zákazník zvolí na obrazovce kiosku tlačítko "Check-out"
  2. Přihlásí se stejně jako v případě check-in
    (například pomocí svého e-mailu a čísla rezervace)
  3. Na vyzvání vrátí své hotelové karty
    (ztrátu lze zpoplatnit a přenést na vyúčtování služeb)
  4. Uhradí výslednou částku, je-li hotelovým rezervačním systémem požadována
    (uhradit lze cokoliv, co je součástí finálního vyúčtování)
  5. Odebere si účtenku za platbu
    (kiosek vytiskne účtenku, včetně EET)
  6. Kiosek zapíše výsledek "Check-out" do rezervačního systému
    (například info o vrácených kartách, o platbě, o čase odjezdu hosta)

Použití funkce "ztracený klíč"

  1. Zákazník zvolí "Ztráta klíče"
  2. Přihlásí se stejně jako v případě check-in
    (například pomocí svého e-mailu a čísla rezervace)
  3. Uhradí částku za ztracený klíč, je-li požadována
  4. Odebere si účtenku za platbu, bylo-li za klíč placeno
  5. Odebere si klíč nebo klíče dle preferencí hotelu
  6. Kiosek zapíše informaci o operaci zpět do hotelového rezervačního systému

Rozšíření pro samoobslužné hotely

Automatický check-in lze přímo na automatech rozšiřovat o požadované služby (prodej zboží, objednávkové systémy dopravy, wellness, ..). Pokud Vaše PMS neumožňuje v současné době automatizované propojení s hotelovými automaty, poskytneme vám naše online rozhraní. Další možností je jako nástavbu k hotelovým kartám nebo klíčům umožnit hostům po checkinu odemykání dveří prostřednictvím jejich mobilních zařízení, na které je zaslán přístupový kód, umožňující po dobu ubytování v hotelu využívat mobilní zařízení (smartphone/tablet) jako hotelový klíč. Pokud se hostovi vybije jeho zařízení, stále může odemknout pokoj klíčem.

Nabízíme rovněž tvorbu samoobslužných vstupních hotelových panelů na zakázku.


CZECH KIOSK s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10

www.czech-kiosk.cz, sales@czech-kiosk.cz, +420 222 764 624