Digitalizace hotelů
Využíváme moderních technologií a digitálních nástrojů k efektivnějšímu řízení hotelových provozů. Webová prezentace hotelu, online rezervace hostů a komunikace na sociálních sítích je dnes již samozřejmostí. Akcelerace digitalizace a automatizace zahrnuje například bezkontaktní hotelová řešení a samoobslužné recepce. Příkladem mohou být různé automaty a řešení pro check-in a check-out, bezkontaktní platby nebo pro automatické generování digitálních klíčů, pinů či QR kódů pro otevírání dveří. Jakmile vznikne rezervace, automaticky se vygenerují přístupy do hotelu a jsou obesláni hosté přednastavenými notifikačními kanály. Hosté mohou projít celým procesem check-in i check-out na hotelových automatech. Po odhlášení jsou jim automaticky jejich přístupy odebrány.
Populární jsou pre-checkin a online checkin řešení, která umožňují hostům ještě před příjezdem do hotelu snadnější a rychlejší ubytování bez nutnosti instalovat mobilní aplikace.
Novým trendem je e-komunikace hotelu s hosty nejen pomocí e-mailů a sms, ale rovněž prostřednictvím chatovacích aplikací nebo AI řešení. Hosté tak získají rychlou odpověď na své otázky a mohou takto kdykoliv zadávat své požadavky v multijazykovém prostředí.
Dobře naplánovaná digitalizace hotelu má mnoho výhod včetně zlepšení zážitku hostů, minimalizace fyzického kontaktu či zvýšení efektivity procesů a snížení nákladů. Je ale vždy důležité udržovat rovnováhu mezi automatizací a pohodlím hostů.
Hlavní vlastnosti a benefity samoobslužných recepcí
Naše bezkontaktní řešení poskytuje expresní check-in a check-out, vystavení náhradního klíče od hotelového pokoje a volitelně funkce chytrého hotelu či golfové recepce. Nejčastěji využívaným automatem pro bezobslužné recepce je samostojný model MiniCashSlim. Nabízíme rovněž zabudování hardwarových periferií do nábytku nebo vestavěné recepce.
- Vlastnosti antivandal provedení:
- dotykový monitor, obvykle 13″-32″,
- vykonné PC s Windows 10 enterprise,
- platební terminál,
- termickou tiskárnu, sensor stavu papíru,
- výdejník a enkodér zámkových karet,
- ID skener dokladů hostů,
- QR skener pro zrychlený průchod,
- watchdog pro vzdálený restart komponent,
- záložní zdroj energie,
- hotelový software ve sjednaném rozsahu.
- Bezproblémový provoz 24/7.
- Zrychlení procesu check-in a check-out.
- Úspora nákladů za zaměstnance.
- Rychlá návratnost investice.
- Software je certifikovaný bankami, výrobci PMS, zámkových a vstupních systémů.
- Průmyslové komponenty, vzdálený monitoring.
- Výběr z variant: volně stojící kiosek, komoda, zabudováno do nábytku.
- Výběr barvy a polepu.
- Plně bezobslužný provoz.
Produkt funguje jako plně samostatná nebo částečně samoobslužná recepce pro hotelové hosty, která doplňuje nebo zastupuje hotelovou recepci. Tím je předurčena, jak pro velké hotely **** i 5 hvězd, kde slouží jako doplněk živé recepce, tak pro malé hotely, penziony, apartmány, kempy nebo horské chaty. Propojení s řešením TeeTime poskytuje komforní recepci i pro golfové resorty.
CZECH KIOSK recepce jsou určeny pro všechny hotely. Konkrétní provedení recepce záleží i na sotwarovém a hardwarovém vybavéní hotelu a požadavcích na úroveň bezobslužnosti hotelu. Koncept plně samoobslužného hotelu by měl uvažovat pro případ výpadku zálohované zdroje napájení, internetu a infrastruktury, serverů s klíčovými systémy i samoobslužného automatu. Pokud taková záloha není možná, musí v případě potřeby nastoupit lidská síla. Částečná samoobslužnost může spočívat v denním provozu živé recepce a v nočním samoobslužném provozu.
Hotely bez elektronických RFID klíčů nepotřebují v automatu výdejník a enkodér hotelových karet. Ty nahrazuje KeyBox. Na místo vystavení hotelových karet jsou v procesu check-in hosty vyzvednuty pevné klíče z kovových schránek po zadání PIN. Klíče do schránky KeyBoxu vkládá recepce, případně úklid po checkoutu hosta. Proces je jednoduchý a spolehlivý. Schránky se dají pořídit od jednotek stovek korun. Pokud je třeba vkládat hostům prospekty nebo informace pro léčebné pobyty, lze použít větší schránky nebo (levné) trezory.
Hotely s nekompatibilním PMS mají v zásadě 3 možnosti řešení. První volbou je přejít na kompatibilní PMS, př. Hores, HotelTime, MEWS, Previo, Protel. Druhou možností je ponechat si stávající PMS a je-li to možné, sjednat jeho implementaci do kioskového systému CZECH KIOSK. Třetí alternativou je ponechat si stávající PMS a použít jako doplněk pro ověřování rezervací v samoobslužném automatu aplikaci Kiosk Basic, do které je nutné manuálně navstupovat hosty, kteří mají přijet, případně rezervace naimportovat.
Můžete využít náš online check-in a nechat hosty zaplatit prostřednictvím důvěryhodné platební brány před příjezdem do hotelu. Online check-in poskytuje hostům rovněž možnost vystavení mobilního klíče k hotelovému pokoji, pokud hotel disponuje bluetooth zámky. Další možností je podepsat smlouvu o akceptaci platebních karet s bankou. Nebo zavést dnes již méně populární platby v hotovosti.
Více o samoobslužné recepci Chytrý hotel a online check-in Vstupní panel hotelu Leták o recepcích (PDF)